Zabawka Wbijak do uderzania młoteczkiem Edukacyjne
Zabawka Wbijak do uderzania młoteczkiem Edukacyjne
Zabawka Wbijak do uderzania młoteczkiem Edukacyjne
Zabawka Wbijak do uderzania młoteczkiem Edukacyjne

Zabawka Wbijak do uderzania młoteczkiem

KA10837-GB
dostępny, wysyłamy w 24h
45,00 zł
Brutto wysyłamy w 24h

Zakupy u nas to:

  • darmowa dostawa od 300,00 zł
  • 30 dni na zwrot
  • atrakcyjne ceny
  • odbiór osobisty w Warszawie
  • produkty z polską gwarancją
  • strona chroniona certyfikatem
  • wysyłka za granicę... więcej

Masz pytania?

Zadzwoń: 22 674 01 58 | 600 313 760

Nie znalazłeś poszukiwanego produktu?

Napisz do nas!

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

Zabawka oferująca trening koordynacji ręka-oko i różnych umiejętności motorycznych poprzez uderzanie plastikowych piłek. Używanie produktu pobudza i rozwija zmysły i emocje dziecka, logiczne myślenie oraz poczucie własnej wartości.

W pudełku znajdują się; 3 kolorowe piłki, plastikowy młoteczek oraz kolorowy wbijak.

Zabawa polega na ułożeniu piłeczek na wbijaku i uderzeniem w nie młotka, przez co piłka wpada do środka i zjeżdża do tunelu.

Użytkowanie zabawki można podzielić ze względu na etapy życia dziecka:

Etap 1 (12-24msc.)

Aktywność 1.1

Cel: Trening motoryki małej – chwytanie.

Metoda:  Trening motoryki małej polega na zachęceniu dziecka do użycia obu rączek w celu trzymania młotka i piłki. W tym samym czasie rozwijają się także emocje.

e1c1

Aktywność 1.2

Cel: Trening motoryki dużej – uderzanie i zbieranie.

Metoda:  Zachęć dziecko do użycia młotka w celu uderzenia piłki, a po wpadnięciu jej do tunelu, pokaż jak ją zabrać na miejsce.

e1c2

Etap 2 (24-36+msc.)

Aktywność 2.1

Cel:  Umiejętności logicznego myślenia – nazewnictwo i rozpoznawanie obiektów.

Metoda:  Aby rozwinąć umiejętności językowe i logicznego myślenia, możesz nauczyć nazewnictwa poszczególnych przedmiotów. W efekcie wymawiając daną nazwę, dziecko użyje przywołanego przedmiotu.

e2c1 

Aktywność 2.2

Cel:  Umiejętności logicznego myślenia – nazewnictwo i rozpoznawanie kolorów.

Metoda:  Aby rozwinąć umiejętności językowe i logicznego myślenia, możesz nauczyć nazewnictwa poszczególnych kolorów. W efekcie wymawiając daną barwę, dziecko wskaże przedmiot o przywołanym kolorze.

e2c3

Aktywność 2.3

Cel:  Umiejętności logicznego myślenia – nazewnictwo i rozpoznawanie kolorów.

Metoda:  Tutaj łączymy aktywność 2.2 z zabawą, czyli nic innego jak wywołanie koloru ze strony rodzica i uderzenie przez malucha w piłkę o przywołanej barwie. Gwarantuje to świetną zabawę i tym samym rozwój emocji. Pobudza logiczne myślenie i zmysły.

e2c3

Wiek
12-35
Wymiary
szer. 26 x wys. 13 x dł/gł. 15
Brak opinii
Product added to wishlist
Produkty dodane do porównania

Ta strona używa ciasteczek (cookies) zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki, w celach statystycznych oraz do realizacji zamówień. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.