Pytania i odpowiedzi

Czy przy składaniu zamówienia muszę się rejestrować?

Nie ma takiej potrzeby, można wybrać tryb zamówienia bez rejestracji podając tylko podstawowe dane do wysyłki lub zamówienie przeprowadzić przez telefon lub e-mail.

Czy muszę podawać swój numer telefonu przy zamówieniu?

Tak, numer telefonu jest wymagany. Ułatwi on naszemu konsultantowi kontakt z Państwem przy potwierdzaniu zamówienia oraz pozwoli kurierowi ustalić godziny odbioru towaru.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zamówienie można składać telefonicznie u naszego konsultanta a także za pomocą faksu i e-maila.

Czy towary zamówione w sklepie internetowym mogę odebrać osobiście?

Podczas składania zamówienia i wyborze sposobu wysyłki należy wybrać "Odbiór osobisty". Po realizacji zamówienie nasz konsultant skontaktuje się z Państwem z informacją o możliwości odbioru zamówionego towaru.

Jakie są koszty przesyłki kurierem?

Koszty przesyłki firmą kurierską uzależnione są od gabarytów wysyłanego towaru oraz od ilości paczek w przesyłce. Koszt wysłania jednaj paczki wynosi 15 zł bez względu na ilość paczek, przy zamówieniu powyżej 199 zł towar wysyłamy GRATIS!

Czy wysyłane paczki są ubezpieczone?

Tak, wszystkie wysyłane paczki firmą kurierską są ubezpieczone do wartości 5000 zł.

Czy wysyłacie produkty poza terytorium Polski?

Realizujemy wysyłkę poza granice naszego kraju, koszt takiej dostawy ustalany jest indywidualnie.

Czy adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego?

Tak, paczkę możemy wysłać na inny adres według życzenia zamawiającego.

Złożyłem zamówienie kiedy otrzymam towar?

Czas dostawy towaru to czas potrzebny na realizację zamówienia oraz czas na wysyłkę towaru kurierem. Zwykle czas dostawy towaru wynosi 3-4 dni robocze, artykuły znajdujące się u nas na magazynie otrzymujecie Państwo w ciągu 24 godzin.

Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

Jak sprawdzić gdzie znajduje się aktualnie paczka?

Po realizacji zamówienia nasz konsultant prześle do Państwa e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia, numerem przesyłki oraz linkiem do strony firmy kurierskiej na której możecie Państwo sprawdzić aktualne miejsce pobytu paczki.

Jak długą gwarancję posiadają poszczególne produkty?

Zazwyczaj okres gwarancji na produkty wynosi 12 - 36 miesięcy.

Czy karta gwarancyjna jest dostarczana razem z Towarem?

Tak, każdy zakupiony u nas produkt posiada dołączoną katę gwarancyjną wraz z paragonem lub fakturą.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupione artykuły?

Tak, prosimy poinformować nas przy składaniu zamówienia oraz podać nazwę firmy i nr NIP.

Czy mogę zwrócić towar jeżeli nie spełnia on moich oczekiwań?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o ochronie praw konsumentów klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni (wózki i foteliki samochodowe w terminie 30 dni) od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania a koszty odesłania towaru ponosi klient.

Jaka jest procedura zwrotu towaru?

Prosimy o poinformowanie naszego biura o chęci zwrotu towaru oraz o dołączenie do przesyłki oświadczenia z przyczyną zwrotu wraz z numerem konta bankowego na które zostaną przelane pieniądze.

W jakim terminie otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Zwrot pieniędzy na konto bankowe klient trwa do 7 dni roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do biura naszej firmy.

Nie mogę znaleźć w waszym sklepie danego Towaru chociaż sprzedajecie produkty tego producenta. Dlaczego brakuje go w waszym sklepie?

Możliwe że dany produkt jest w tej chwili nie dostępny u producenta (importera) lub jeszcze nie wstawiliśmy go jeszcze do naszej oferty. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z zapytaniem czy jest dostępny.

Kto jest właścicielem sklepu WOZKIFOTELIKI.pl?

Właścicielem sklepu www.wozkifoteliki.pl jest firma  ENVO Robert Nowocin z siedzibą przy ul. Rozwadowskiej 16, 03-618 Warszawa. Firma zarejestrowana jest pod nr NIP 524-233-10-74 oraz REGON 140114850.

Czy ZAMÓWIONE PRODUKTY mOŻNA odebrać OSOBIŚCIE?

Tak, zamówione produkty można odebrać w Warszawie na Białołęce.

W jakich godzinach Można odebrać towary osobiście?

Od poniedziałku do piątku w godzinach pon.-pt. 9.00 - 17.00 i sobotę 10.00 - 14.00.

Czy prowadzicie sprzedaż na raty?

Tak, prowadzimy sprzedaż na raty za pomocą systemu e-raty Satander Consumer Bank.



Tyłem pięć razy bezpieczniej

Foteliki montowane tyłem do kierunku jazdy są pięć razy bezpieczniejsze od fotelików montowanych przodem do kierunku jazdy.

ZOBACZ WIĘCEJ

Akceptuję

Ta strona używa ciasteczek (cookies) zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki, w celach statystycznych oraz do realizacji zamówień. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.